2013年1月24日木曜日

My Outfit (マイ アウトフィット)

最近マイアウトフィットの機能をようやく知りました;

今まで着せ替えが大変なので一度着るとしばらく同じ服ばかり着てたんです;
オブジェクトやファイル名だけでどんな服だったのかとか、あの服はどこ?状態w

数が多すぎだしファイル名も覚えてないので
1つ1つ装着して確かめるという作業をするのが苦痛だったんです;;

もっと簡単に着せ替えができないものかといろいろ調べてたら
着用中のマイアウトフィットから保存できるんだね・・・

今までの苦労は一体・・・OTL
無知って怖いねw

製作中のSKIN





















それから、Flickrの画像を店舗名も変わったので
そろそろ更新しようかと思ったら、IDとPassと登録したメアドも
忘れてログインできず・・・
なので新しく登録し直しましたw

製作中のSKINは、あともう少し直したらメイクパターンを
いくつか作って完成予定。なので3月頃かな?
パッと見、先に販売しているSKINとあまり変わらない気がしてきた;

----------------------------------------------------------

The function of my outfit was recently got to know.

Since changing clothes was troublesome until now, once it wore,
only the dress same for a while was worn.
It was in the state which does not understand at all what kind of 
dress it was only in the object name or the file name.

It was too numerous, and since he did not remember a file name, 
either, pain did the work of having equipped one by one and confirming. 
Many things were investigated with whether changing clothes is made more simply. 
Then, it turned out that it can save from my outfit under wear. 

Old difficulties were one... ignorance is dreadful XD

And when he thought that he would update the picture of Flickr since 
the name of the store changed, he has also forgotten ID, Pass, and a 
registration mail address, and they were not able to login.
w newly reregistered since it was unavoidable 

If SKIN under manufacture is corrected to a slight degree, it will be due 
to make some makeup patterns and to be completed. 
Completion may be around March. 
I saw rapidly and have felt that it is seldom different from SKIN currently 
sold previouslyX(


2 件のコメント:

  1. Hiroshim Loon ☆2013年1月24日 21:12

    (゚Д゚)<アラヤダ! マイアウトフィット。。。そんな機能があったんですね!私も知りませんでした(汗)
    今まで持ち物の中から、ゴソゴソと探し出してはお着替えをしてました!
    オッ(゚∀゚) ツー(゚ε゚)でしたね!(笑)
    製作中のスキン画像、とっても可愛いです ♡
    楽しみにしてます♪

    返信削除
  2. ひろちゃん、こんばんは\(^▽^)

    持ち物が多くなってくると探すだけでも一苦労しちゃうね;;
    マイアウトフィットに保存することをおすすめします!
    ついでにスナップショットも撮って管理しておくと便利そう^^

    新しいスキンはツヤ感を少し多めに取り入れてみました。
    まだ先は長そうですが、頑張ります!頑張ります!と、自分に言い聞かせますw

    返信削除

Photo Slideshow